9 офисов в Киеве
(050) 401-30-30 (067) 502-10-00 Прием и выдача инструмента заканчивается за 15 мин до окончания рабочего времени.
Пн-Пт с 8:00 до 18:00 Сб-Вс с 9:00 до 15:00
Пн-Пт с 8:00 до 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 до 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 - 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 - 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 - 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 - 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 - 18:00 Сб с 9:00-15:00 Вс вых.
Пн-Пт с 8:00 до 18:00 Сб с 9:00 до 15:00 Вс с 9:00 до 15:00

Що робити, якщо зламався орендований інструмент?

В першу чергу необхідно зателефонувати Нам, повідомити про поломку і слідувати інструкціям. Якщо по телефону наші співробітники не зможуть допомогти, то Ви привозите назад інструмент і далі з'ясовується характер поломки.

Якщо ж це механічне пошкодження - інструмент падав, бився або ж використовувався не за призначенням, ігноруючи інструктаж і поради по експлуатації наших фахівців під час видачі обладнання, то Орендар несе матеріальну відповідальність за його ремонт.

Що стосується зносу, втоми та інших моментів, які, на жаль, виникають з часом і яких неможливо уникнути - це все передбачено нашою Компанією і всі матеріальні витрати на ремонт нашого інструменту, пов'язані з терміном його експлуатації несемо Ми. До Орендарю з цих питань немає ніяких претензій і вимог.

Наше обладнання надійних і професійних марок і Ми приділяємо чимало уваги його технічного обслуговування.

Правильна експлуатація нашого обладнання принесе Вам задоволення!

Корисні посилання

  • опис фрезер makita rp0900
  • підйомники вишки
  • каток вібраційний